Všeobecné obchodní podmínky |
Tyto všeobecné obchodní podmínky definují smluvní ujednání mezi provozovatelem webových stránek www.firmyvregionu.cz, PhDr. Tomášem Kupkou, Tyršovo nám. 860, Česká Třebová 560 02, IČ: 74786661 (dále jako "provozovatel"), a registrovaným uživatelem (dále jako „klient“) o podmínkách poskytování základních služeb spojených s propagací firem a dalších subjektů (podnikatelů, institucí apod.) na webových stránkách www.firmyvregionu.cz. Právní vztahy se řídí těmito obchodními podmínkami a dále příslušnými ustanoveními zákona č. 513/1991 Sb. (Obchodní zákoník). |
Provozovatel zajišťuje propagaci pro klienta a zveřejnění klientem poskytnutých organizačních, obchodních a ekonomických informací na veřejném internetovém informačním portálu www.firmyvregionu.cz po sjednanou dobu za níže stanovených podmínek. |
1. Registrace |
1.1. Registrací se chápe zařazení klienta do registračního seznamu provozovatele. Provozovatel zařadí klienta do registračního seznamu po jeho zaplacení faktury za objednanou službu pod číslem, které je shodné s číslem faktury a je též variabilním symbolem při bezhotovostním platebním styku. Tímto číslem se také bude klient identifikovat při případné další komunikaci s poskytovatelem (např. žádost o změnu údajů apod.). |
1.2. Klient se zavazuje, že jím poskytnuté údaje a podklady (fakturační údaje) budou pravdivé a úplné. Za správnost poskytnutých údajů odpovídá klient. |
1.3. Klient je povinen zajistit, že jím poskytnuté textové, grafické a jiné podklady určené ke zveřejnění na veřejném internetovém informačním portálu www.firmyvregionu.cz jsou v souladu s právními předpisy a jejich zveřejněním nebudou dotčena žádná práva třetích osob (např. osobnostní, autorská a jiná práva). V případě porušení této povinnosti je klient povinen neprodleně vypořádat jakékoli oprávněně vznesené nároky třetích osob a současně nahradit provozovateli v plné výši veškerou vzniklou škodu. Současně je provozovatel oprávněn v případě uplatnění nároku třetí osoby pozastavit do vyřešení sporu zveřejnění sporných údajů na veřejném internetovém informačním portálu www.firmyvregionu.cz. |
1.4. Provozovatel se zavazuje používat poskytnuté údaje a podklady klienta pouze pro vlastní potřebu a v souladu s objednanou službou. |
2. Způsob objednání služeb |
2.1. Neregistrovaný klient si služby nabízené provozovatelem objednává pomocí registračního formuláře"formulář-firma" (viz. registrace firem). K objednání služby spojené s umístěním loga firmy (instituce) na hlavní stránku příslušného kraje použíje klient registrační formulář „formulář-logo“. Registrovaný klient objednává úpravy inzerátu pomocí formuláře v odkazu „změny firem“. |
2.2. Registrační formulář slouží k objednání prezentace vždy jen jedné firmy (instituce) nebo jedné provozovny. Pro každou další provozovnu (v případě firmy, která má více provozoven) je třeba opakovat postup registrace, jako by se jednalo o zcela nový (neregistrovaný) subjekt. Firma (instituce) však může být inzerována až ve dvou oborech činnosti (inzerát motorestu může být umístěn např. pod "ubytováním" i "pohostinstvím") |
2.3. Po řádném vyplnění formuláře odešle klient formulář ke zpracování. Provozovatel na základě obdržených údajů vyhotoví fakturu a do 5 pracovních dní ji elektronicky (pokud si klient nezažádal o zaslání vytištěné faktury s originálním razítkem a podpisem) zašle klientovi. |
2.4. V případě chybějících či nepřesných údajů provozovatel fakturu nevystaví a vyzve klienta k opravě či doplnění údajů. O údajích také viz bod 1.2. těchto obchodních podmínek. |
2.5. V případě neplaceného inzerátu provozovatel nevystavuje fakturu a nepřiděluje žádné registrační číslo, pouze inzerát zveřejní v katalogu. |
3. Komunikace |
3.1. Veškerá komunikace mezi provozovatelem a klientem probíhá elektronicky na e-mailovou adresu kontaktní osoby určené klientem. Ve výjimečných případech může komunikace probíhat jiným způsobem (telefonicky, poštovní korespondencí, osobně), vždy po individuální domluvě provozovatele a klienta. Kontaktní údaje provozovatele včetně provozní doby pro telefonickou komunikaci jsou zveřejněny v sekci „kontakty“ v odkazu „firmyvregionu.cz“. |
3.2. Klient může kdykoli výše uvedenými způsoby nebo písemným oznámením změnit kontaktní osobu, popř. kontaktní údaje pro komunikaci s provozovatelem, tato změna je účinná od následujícího pracovního dne po přijetí oznámení změny. Při provedení změny takových údajů si provozovatel vymezuje právo (podle vlastního uvážení) ověřit si identitu žádajícího subjektu. |
4. Ceny služeb a platební podmínky |
4.1. Ceny poskytovaných služeb jsou stanoveny v ceníku www.firmyvregionu.cz, pro jednotlivé služby platí vždy aktuální cena ke dni objednání služby. Klient má právo na čerpání služeb pouze v případě řádného zaplacení sjednané ceny služeb. Poskytování služeb je omezeno dobou, na kterou byly služby objednány. |
4.2. Na základě objednaných služeb bude klientovi zaslána výzva k úhradě – faktura, na základě níž je klient povinen uhradit sjednanou cenu služeb, a to ve lhůtě splatnosti faktury, která činí 14 dnů ode dne doručení. Faktura bude zaslána elektronicky ve formátu PDF. Na žádost klienta lze zaslat fakturu s originálním podpisem a razítkem poštou, tato služba je zpoplatněna (viz ceník služeb). |
4.3. Uhrazení zaslané faktury se považuje za projev vůle, kterým dochází k uzavření závazné smlouvy s provozovatelem a odsouhlasení těchto obchodních podmínek. Obsah smluvního ujednání je dán objednanými službami, sjednanou cenou a těmito obchodními podmínkami. |
4.4. Uhrazením faktury klient hradí současně: - náklady spojené se zveřejnění klientem poskytnutých organizačních, obchodních a ekonomických informací na veřejném internetovém informačním portálu www.firmyvregionu.cz po sjednanou dobu a - náklady spojené s rezervací místa pro tyto údaje. |
4.5. Po již zrealizovaném zveřejnění informací na portálu www.firmyvregionu.cz (což je služba, kterou si klient u provozovatele objednal a uhradil) nelze uhrazenou částku ani její část, v případě případné žádosti klienta o ukončení registrace, či vymazání zveřejněných informací na www.firmyvregionu.cz, vrátit, neboť objednaná služba již byla tímto zveřejněním realizována. |
4.6. Provozovatel se zavazuje realizovat objednanou službu do 14 dnů od připsání sjednané částky z uhrazené faktury na účet provozovatele. V případě prodlení klienta s uhrazením ceny služeb delšího než 30 dnů je provozovatel oprávněn od smlouvy odstoupit, tj. objednanou službu nerealizovat. |
5. Dodatečné a shrnující podmínky |
5.1. Za obsah, pravdivost, jazykovou úroveň, kvalitu netextových materiálů, autorská práva, funkčnost a aktuálnost provozovatelem zveřejněných údajů je zodpovědný výhradně klient objednávající si službu, který dané údaje uvedl do formulářů, popř. připojil jako přílohu e-mailu. Provozovatel informace určené ke zveřejnění pouze zprostředkuje návštěvníkům portálu www.firmyvregionu.cz. |
5.2. Provozovatel si vyhrazuje právo na změnu kategorie údajů v případě, že svým obsahem neodpovídají kategorii zadané klientem. |
5.3. Provozovatel si vyhrazuje právo smazat jakékoliv informace v případě, že svým obsahem porušují obchodní podmínky portálu nebo obsahují ilegální, pornografický, nesmyslný, neúplný nebo jiný nevhodný obsah nebo jsou v rozporu se zákony ČR, EU nebo v rozporu s dobrými mravy. |
5.4. Klient souhlasí se zpracováním údajů vyplněných v registračním formuláři a s jejich použitím k úkonům spojeným s objednanou službou, dále souhlasí s ukládáním údajů poskytovaných přes on-line rozhraní do databáze provozovatele a s jejich zpracováním v potřebném rozsahu. Smluvní strany se zavazují neposkytovat údaje a informace, získané v rámci spolupráce, třetí osobě. Tyto údaje jsou předmětem obchodního tajemství a podle toho požívají i náležitou ochranu ve smyslu platných zákonů. Dále viz. 1.4. těchto obchodních podmínek. |
5.5. Provozovatel není zodpovědný za obsah žádné webstránky, na kterou odkazují odkazy webstránek portálu www.firmyvregionu.cz, a nenese žádnou zodpovědnost za případné problémy, které mohou klientovi nebo uživatelům v této souvislosti vzniknout. |
5.6. Provozovatel si vyhrazuje právo na jakoukoli úpravu nebo změnu těchto obchodních podmínek. Používáním portálu a/nebo služeb portálu i po změně obchodních podmínek automaticky souhlasíte s novými obchodními podmínkami. Jestliže s novými obchodními podmínkami nebudete souhlasit, musíte okamžitě ukončit používání portálu a služeb portálu. |
Platnost Všeobecných obchodních podmínek: od 1.9.2009 |